تلفن‌بانک بانک قرض الحسنه رسالت
 

سیستم تلفن بانک پس از تست نهایی در مورخه 1392/01/24 با شماره تلفن 24930-021 در اختیار مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت قرار گرفت.

این سیستم این امکان را برای مشتریانفراهم می کند که با یک تلفن ثابت و شماره گیری شماره 24930-021 بتوانند در هر مکان و زمان از یکسری خدمات بانک بدون حضور در شعبه بهره بگیرند. در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های بانک مرکزی اکثر خدمات تلفن‌بانک داخلی می باشد.

 
نحوه استفاده از خدمات تلفن بانک بانک قرض الحسنه رسالت ( 24930)

مشتریان محترم پس از تکمیل فرم درخواست خدمات تلفنبانک، تحویل آن به متصدی شعبه و دریافت رمز و نام کاربری، می توانند از خدمات بانکی از طریق تلفن ثابت و نیز تلفن همراه با شماره گیری 24930 بهره مند گردند.

لازم به ذکر است که مشتریانی که خارج از استان تهران می باشند می بایست کد 021 را نیز شماره گیری نمایند (24930-021).

 
 

خدمات تلفن بانک شامل موارد زیر می باشند:

  1. عملیات بانکی

1-1 اعلام موجودی

1-2 دریافت گردش حساب

ü در اینجا تلفن گویا سه گردش آخر سپرده را اعلام می نماید.

1-3 انتقال وجه

ü از این منو برای انتقال وجه بین حسابهای متعلق به خود مشتری در بانک قرض الحسنه رسالت می توانید استفاده نمایید.

1-4 فکس گردش حساب

ü در اینجا برای دریافت گردش حساب باید تعداد روزها را درج نمایید. و تعداد روزها باید کمتر از 180 باشد.

1-5 فکس گردش روزانه حساب

ü از این منو برای دریافت فکس گردش حساب همان روز می توانید استفاده نمایید.

  1. عملیات کارت

2-1 مسدود نمودن کارت

ü برای رفع مسدودی می بایست به شعبه مراجعه فرمایید.

  1. عملیات چک

3-1 آگاهی از چک های صادرشده

3-2 آگاهی از چک های واگذار شده

3-3 مسدود کردن یک برگ چک

4. تنظیمات

4-1 تغییر رمز

ü در اولین ورود می بایست رمز تغییر داده شود.

جزئیات خدمات تلفن بانک در فلوچارت زیر قابل مشاهده می باشد:

 
 
 خدمات تلفنبانک رسالت